Referencje
Flashcom bazuje na przekonaniu, że punktem wyjścia określania kierunków doskonalenia świadczonych usług, powinna być informacja od nabywców. Oczywistym jest, że zyskowność firmy zależna jest od satysfakcji klientów.
Najważniejszą kwestią w tworzeniu oferty rynkowej jest dostosowanie jej do odpowiedniego segmentu rynku. Wykazujemy gotowość i umiejętność słuchania oraz uzyskiwania informacji dotyczącej oceny satysfakcji klienta poprzez :
- ciągły audyt potrzeb oraz pomiar poziomu zadowolenia z naszych usług,
- obserwowanie rozwoju informatycznych technologii oraz dostosowywanie ich do potrzeb rynku,
- ciągłe ulepszanie naszych produktów ,
- szkolenia pracowników w celu doskonalenia ich umiejętności zawodowych.
Nasi nabywcy są poddawani wielostronnemu sondażowi w celu sprecyzowania konkretnych oczekiwań i potrzeb. Dzięki takiemu działaniu, każdy jest traktowany indywidualnie, a oferta przygotowywana jest zgodnie z ocekiwaniami.
Standardowy proces budowy oprogramowania na zamówienie przebiega następująco:
- specyfikacja potrzeb – określenie celu i specyfikacja funkcjonalna tworzonego oprogramowania,
- projekt techniczny i funkcjonalny – szczegółowa specyfikacja realizowanych funkcji,
- prototyp – udostępnienie do wglądu prototypu rozwiązania,
- implementacja końcowa systemu,
- wdrożenie i oddanie do eksploatacji.
Nasi przyszli jak i obecni klienci mają możliwość śledzenia naszych poczynań na portalach społecznościowych tj. Facebook czy Twitter, gdzie oprócz informacji o nas mogą swobodnie wyrażać opinie i sugestie o Flashcom oraz o naszych usługach i produktach czy o obsłudze. Wszystkie wskazówki i uwagi są dokładnie analizowane w procesie wzrostu jakości produktów finalnych. Nasza firma przy pomocy działającego 24 godziny na dobę help-desk, rozwiązuje wszelkiego rodzaju problemy techniczne, odpowiada na niejasności, udziela wskazówek w dalszym postępowaniu. Usługa ta jest wysoko cenione u naszych stałych klientów, którzy są objęci ciągłym wsparciem. Ważnym aspektem dla naszej firmy jest również satysfakcja pracowników, która wymiernie przekłada się na satysfakcję klientów.