Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe to z pewnością sposób na tworzenie pozytywnych relacji z klientem. Jak również na zwiększenie sprzedaży produktu, czy też usługi przy znacznie mniejszych kosztach aniżeli np. reklamy czy też promocji. Jednak aby dobrze wprowadzić programy lojalnościowe musimy mieć nie tylko dobrze skonstruowany plan, lecz również odpowiednio dobrane oprogamowanie dla firm– tutaj z pomocą przychodzi Flashcom.pl! Z niniejszego tekstu dowiecie się czym jest mobilny system lojalnościowy, jakie są jego zalety, do kogo jest kierowany. Z pewnością informacje te pozwolą wybrać Wam najlepsze oprogramowanie do programów lojalnościowych.

Mobilny System Lojalnościowy

Loyalnet to program (appka) instalowany na smartfonach (telefonach komórkowych wyposażonych w odpowiedni system operacyjny ANDROID lub iOS) umożliwiający budowanie dodatkowych relacji między sprzedawcą a klientem. Finalnym skutkiem takiej relacji ma być zwiększenie sprzedaży. Są różne metody budowania relacji. Najczęstszym sposobem jest rozdawanie punktów klientom którzy z kolei mogą je wymienić na nagrody w postaci rzeczowej czy też zaproszeń na wydarzenia. Drugi sposób to wymiana ww.punktów na złotówki które klient może wydać tylko i wyłącznie u tego samego sprzedawcy. Możliwość nagradzania punktami klientów jest zależna od wyobraźni sprzedawcy lub dobrze przemyślanej strategii podpartej wieloma miesiącami w których dokonuje się dogłębne analizy historii sprzedaży, tak by stworzyć jak najlepszy program lojalnościowy.

Moduł Aktualności

Wyświetla obecne aktualne informacje, wydarzenia. Po kliknięciu w dane wydarzenie wyświetla nam się to samo zdjęcie oraz treść informacji. Aktualności w postaci zdjęć, treści są zarządzane z aplikacji internetowej (z chmury) tzw.Managera Aplikacji Lojalnościowej. Możliwe ustawienie dat wyświetlania danej aktualności.

Moduł Nagrody

Lista dostępnych nagród wraz z podaniem punktów które można wymienić. Aplikacja pokazuje różnicę punktów użytkownika aplikacji i wartości punktów za nagrodę. Po kliknięciu w wybraną nagrodę pokazuje się dodatkowo treść -informacja o nagrodzie.

Moduł Kontakt

Informacje o sprzedawcy. Zdjęcie lokalu gastronomicznego, sklepu lub hurtowni. Informacje kontaktowe - adres,telefony,maile, daty i godziny otwarcia i zamknięcia. Linki do strony internetowej, email oraz Facebook.

Moduł Wiadomości

Lista powiadomień wysyłanych przez sprzedawcę do klientów. Każde wysłane powiadomienie powoduje sygnał bądź też wibrację w smartfonie. W informacji wysłanej do klienta może znaleźć się treść oraz np. link do wydarzenia, zdjęcia itd. Lista wiadomości odpowiednio zaznacza wiadomości odczytanie oraz te przeczytane przez klientów. Jest to ciekawe narzędzie marketingowe gdyż jednym kliknięciem przesyłamy wiadomość informującą klientów o dostępnych rabatach lub nowych wydarzeniach.

Moduł FIS-POS Order

Zamówienia online to dodatkowa sekcja umożliwiająca realizację zamówień online w dostawie, na wynos i na miejscu. To jest moduł zamówień online w aplikacji lojalnościowej. W zamówieniach online klienci również mogą zbierać punkty za zamówienia online co daje sumę wszystkich punktów ze sprzedaży stacjonarnej i online w sekcji PROFIL. Moduł FIS-POS Order może być wyświetlany zamiast sekcji WIADOMOŚCI (wówczas sekcja wiadomości jest dostępna z poziomu sekcji PROFIL - WIADOMOŚCI.

Moduł Profil

3 główne informacje: ilość zebranych punktów, imię klienta podane przy rejestracji oraz kod identyfikujący klienta. W ustawieniach w prawym górnym rogu znajduje się regulamin oraz polityka prywatności z którą każdy klient powinien się zapoznać. W tej sekcji również jest możliwość umieszczenia klawisza "Poleć aplikację" -wówczas klient X może wysłać do klienta Y link z aplikacją. Każda rejestracja poleconego klienta powoduje bonus w postaci dodatkowych punktów dla klienta polecającego. Ilość punktów jest konfigurowalna w aplikacji Manager Systemu Mobilnego.

Główne funkcjonalności Aplikacji Lojalnościowej LoyalNET

Zastosowanie aplikacji mobilnej lojalnościowej

Aplikacja Lojalnościowa (5 tys. userów)
miesięcznie
249 zł netto
Android, iOS, Huawei
Personalizacja Aplikacji 1500~9500 zł netto jednorazowo
Do 5 tys. użytkowników
Aktualności
Nagrody
Punkty
Rabaty
Kody Rabatowe
Powiadomienia PUSH
Powiadomienia SMS
Polecenia
Konkursy
Ankiety
Każdy następny punkt w sieci 199 zł netto m/c
Aplikacja Lojalnościowa (10 tys userów)
miesięcznie
399 zł netto
Android, iOS, Huawei
Personalizacja Aplikacji 1500~9500 zł netto jednorazowo
Do 10 tys. użytkowników
Aktualności
Nagrody
Punkty
Rabaty
Kody Rabatowe
Powiadomienia PUSH
Powiadomienia SMS
Polecenia
Konkursy
Ankiety
Każdy następny punkt w sieci 199 zł netto m/c

Moduł FIS-POS Order (1000 zł netto jednorazowo + 249 zł netto miesięcznie)

Obsługa zamówień online dla klientów gastronomii w aplikacji mobilnej LoyalNET. Pełna integracja użytkowników. Możliwość zapłaty punktami.

Moduł KARNETY (600 zł netto jednorazowo + 99 zł netto miesięcznie)

Obsługa sprzedaży karnetów online na obiekty sportowe, wake-parki, sauny., siłownie.

Moduł Rezerwacje (600 zł netto jednorazowo + 99 zł netto miesięcznie)

Możliwość rezerwacji pojedynczych i grupowych na obiekty sportowe, wake-parki, sauny. Rezerwacje stolików.

Mobilny System Lojalnościowy – czy warto i dlaczego ?

System Lojalnościowy buduje i wiąże relacje między sprzedawcą a klientem. Jeżeli klient w ramach zakupów ma otrzymać nagrodę w postaci rzeczowej lub pieniężnej – chętniej będzie robił zakupy u takiego sprzedawcy. Dzięki modułowi powiadomień sprzedawca ma możliwość informowania klienta o nowych promocjach czy też ciekawych wydarzeniach. Istotnym elementem w tego typu systemach lojalnościowych są odpowiednio pięknie przygotowanie grafiki- bannery które muszą być określonej kolorystyce zgodnej z wizerunkiem biznesowym sprzedawcy. Odpowiadając na pytanie czy warto – ? tak – warto w 100%. Dlaczego – zwiększamy obrót i mamy kontakt z klientami. Dlaczego na smartfonach ? żeby jak najszybciej dotrzeć do klienta.

Liczby mówią same za siebie 

Według badań Urzędu Komunikacji Elektronicznej z 2019 r. ponad 93% osób prywatnych oraz przedsiębiorstw korzysta z telefonii komórkowej. Zdecydowana większość tej grupy, bo aż 90%, to także użytkownicy Internetu mający dostęp do aplikacji mobilnych, takich jak systemy lojalnościowe. W przełożeniu na liczby daje to miliony Polaków, do których codziennie można docierać ze swoją reklamą oraz ofertą sprzedażową, zachęcając w ten sposób do podjęcia akcji zakupowej. To prawdziwa skarbnica potencjalnych klientów, jeśli tylko firma zdecyduje się na systemy lojalnościowe. Z wirtualnej możliwości korzystają najwięksi rynkowi gracze z rozmaitych branż, skutecznie przybliżając kupujących do siebie i zatrzymując na długi czas. Trudno się jednak dziwić takim działaniom oraz wzrostowi popularności aplikacji, gdyż tylko według raportu „Programy lojalnościowe 2019” z  tego typu rozwiązań korzysta już 70% konsumentów.

Warto postawić na aplikację lojalnościową

Programy lojalnościowe dla sklepów stanowią nie tylko platformę do pozyskiwania klientów. To także bogata baza informacji pozwalająca optymalizować działania promocyjno-sprzedażowe. W ten sposób można zdobyć rzetelne dane w zupełnie legalny sposób, co należy docenić przy obecnych, rygorystycznych normach związanych z ochroną prywatności. W efekcie firma może łatwiej budować trwałą relację z klientami lub diagnozować ich potrzeby, aby powstrzymać ewentualny odpływ konsumentów do konkurencji. Po to narzędzie powinny sięgać nie tylko duże firmy, ale także mniejsi przedsiębiorcy. Programy lojalnościowe już na stałe wpisały się w krajobraz światowego handlu. Brak uczestnictwa w tym procesie po prostu się nie opłaca. Postaw na mobilne systemy lojalnościowe dla sklepów i każdego dnia ciesz się z korzyści, jakie dają. Z pewnością pozytywnie wpłynie to na budżet firmy.