Kawiarnie to klimatyczne miejsca gdzie oprócz wypicia kawy można zjeść dobry deser. W kawiarni spotykamy się ze znajomymi oraz przyjaciółmi a równie dobrze możemy odwiedzić to miejsce w celach biznesowych. Czym powinno charakteryzować się oprogramowanie dla kawiarni ? Aromatyczny lokal powinien być wyposażony w system do gastronomii , do kawiarni charakteryzujący się przede wszystkim szybkością obsługi oraz prostym interfejsem umożliwiającym w łatwy i przejrzysty sposób wybór dodatków oraz zamianę składników. Rozliczenie zysku dodatków tzw. FOOD COST oraz rozliczenie zysku z napojów tzw. BEVERAGE COST to dwa istotne współczynniki rozliczania magazynu.
Informacje dla klientów – ekran dla klienta
Podczas wyboru produktów, system FIS-POS BISTRO umożliwia prezentację produktów oraz w przypadku odpowiedniej konfiguracji produktów w tzw. zestawach promocyjnych – ekran dla klienta wysyła do klienta zaproszenie do zakupu drugiego produktu połączonego z tym który obecnie kupujemy. Jest to tzw. zestaw rabatowy. Przykładem jest np. Kawa + Ciastko. Koszt kawy to 5 zł. Koszt ciastka rownież 5 zł, jednakże zakup w zestawie to cena promocyjna 8 zł (zaoszczędzamy 2 zł) . Oprogramowanie do kawiarni jako narzędzie które zachęca do zakupów w zestawach rabatowych.
Szybka Sprzedaż
Prosty i czytelny interfejs dotykowy
FIS-POS BISTRO
Zamiana składników podczas sprzedaży
Moduł Dodatków
Zmieniaj dodatki podczas sprzedaży
FIS-POS BISTRO
Konfiguracja dodatków i składników płatnych i bezpłatnych.
Ekran dla klienta
Połącz towary i nadaj rabat kwotowy na zestaw !
Twórz Zestawy Rabatowane
Sprzedawaj w Zestawach KAWA+CIASTKO !
Kupony %
Po każdej sprzedaży wydawaj kupony na następne zakupy !
Drukuj kupony promocyjne dla klientów z kodem kreskowym
Odczytywanie kodów kreskowych z kodów promocyjnych
Systemy i Oprogramowanie dla kawiarni – podsumowanie.
Każda z kawiarni posiada swoje wymagania odnośnie funkcjonalności w systemie, jednakże najważniejsza jest w miarę szybka obsługa klienta przy udziale systemu POS – oprogramowanie dla gastronomii jak i urządzenia dotykowego tzw. terminal dotykowy. Drugim istotnym tematem jest prosta obsługa programu do prowadzenia kawiarni , w kwestii doboru dodatków. Odpowiednia konfiguracja produktów w systemie, podpięcie składników oraz dodatków to tylko połowa sukcesu rozliczania magazynu i sprzedaży w kawiarniach. Druga połowa to odpowiednie ceny i miły zaufany personel.